TELLSI Meeting Minutes 07.06.98

TELLSI Meeting Minutes 07.06.98

بسمه تعالی

صورت جلسه برگزاری جلسه هیئت مدیره تلسی (تاریخ برگزاری 07/06/  98)

جلسۀ هیئت مدیره انجمن اساتید آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران(تلسی) در تاریخ 07/06/1398 رآس ساعت 12 با حضور امضاء کنندگان ذیل در تهران تشکیل و در مورد مسائل ذیل بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد:

1-    در ابتدای جلسه آقای دکتر جلیلی فر ریاست محترم انجمن از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به خصوص از جناب آقای دکتر سلمانی به خاطر تقبل زحمت برگزاری هفدهمین کنفرانس بین المللی تلسی در آن واحد دانشگاهی صمیمانه تقدیر و تشکر کردند.

2-    آقای دکتر سلمانی، دبیر علمی مشترک کنفرانس، گزارش از آمادگی ها و امکانات موجود در واحد تبریز مانند سالن ها و تالارها، کارگاه ها و ... و امکانات موجود ارائه نمودند.

-        1-2- مقرر گردید، ارائه های موازی(Parallel Sessions) در کلاس های درسی مجهز به ویدئو پروژکتور و سیستم کامپیوتری و امکانات ارائه پاور پوینت و سخنرانی های کلیدی و کارگاه ها در سالن های مجهز برگزار شوند.

-        2-2 مقرر گردید کارگاه ها در روز 28 آبان روز قبل از برگزاری کنفرانس برگزار شوند.

-        3-2- مقرر گردید علاوه بر خانم بیرسون، دکتر ریاضی و دکتر فرهادی، دکتر عزبدفتری هم جزء سخنرانان کلیدی دعوت شوند.

-        4-2- مقرر گردید کتاب چکیده مقالات کنفرانس به صورت الکترونیکی چاپ شود.

-        5-2- مقرر گردید سمپوزیوم بررسی نقش زبان فارسی در آموزش زبان انگلیسی توسط دکتر ریاضی و همکاران برگزار شود.

3-    سپس آقای دکتر سودمند افشار عضو هیئت مدیره و مسئول برگزاری کنفرانس های تلسی، ضمن تشکر صمیمانه از آقای دکتر سلمانی و دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به خاطر میزبانی کنفرانس تلسی 17 در تبریز، گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده جهت برگزاری تلسی 17 در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از جمله نحوۀ انتخاب کمیته ی علمی کنفرانس، هزینه های ثبت نام، تعداد مقالات رسیده، چاپ پروسیدنیگ کنفرانس و همچنین چاپ مقالات منتخب در نشریات معتبر و اطلاعیه انتخاب پژوهشگر برتر ارائه نمودند. ایشان عنوان نمودند که اعضای کمیته ی علمی کنفرانس سال جاری در تبریز حدود 150 نفر بوده که از بیش از 40 دانشگاه (اعم از دولتی، آزاد، پیام نور و غیر انتفاعی) انتخاب شدند.

4-    اعضاء هیئت مدیره تلسی به اتفاق آراء با برگزاری کارگاه تحت عنوان

 The Qualitative Research Paradigm: From Ontology to Epistemology توسط آقای دکتر مرادیان و خانم دکتر اکرم رمضان زاده از دانشگاه لرستان و کارگاه تحت عنوان

  Characteristics of Bogus Journals توسط آقای دکتر سودمند افشار از دانشگاه بوعلی سینا همدان در کنفرانس تلسی 17در دانشگاه آزاد تبریز موافقت نمودند.

5-    مقرر گردید اعضای جدید و یا قبلی که مایل به شرکت در رای گیری برای انتخاب اعضای هیئت مدیره تلسی هستند، نهایتا تا ساعت 24 روز 15/08/98 عضو تلسی شده و یا عضویت خود را تمدید نمایند. مراتب، علاوه بر ارسال از طریق ایمیل به اعضاء، در وب سایت رسمی تلسی نیز اطلاع رسانی شود.

6-    مقرر گردید اعضای تلسی که متقاضی کاندیداتوری هیئت مدیره هستند از تاریخ 01/07/98 نهایتا تا ساعت 24 روز 15/08/98 تقاضای کتبی و رزومه علمی-اجرایی خود را از طریق ایمیل به دبیرخانه تلسی به نشانی info@tellsi.org ارسال نمایند. مراتب، علاوه بر ارسال از طریق ایمیل به اعضاء،  در وب سایت رسمی تلسی نیز اطلاع رسانی شود.

7-    موضوع همکاری با گروه مشاور تحصیلی councilors   Edu مطرح و به علت این که در حوزه ی کاری انجمن نمی باشد، مورد مخالفت واقع شد. در خصوص همکاری با مبتکران راستین نیز مقرر گردید تا اطلاعات تکمیلی تر ارائه تا تصمیم گیری لازم به عمل آید.

جلسۀ راس ساعت 14:30 دقیقه با ذکر صلواتی پایان یافت.

حاضرین:

1-    دکتر علیرضا جلیلی فر                                                     2- دکتر زهره نفیسی

3-    دکتر نورالدین یوسفی                                                      4- دکتر زری سعیدی

5-    دکتر محمود رضا مرادیان                                                 6- دکتر حسن سودمند افشار

7-دکتر بهلول سلمانی

غایبین:

دکتر رضا خانی

Oct 18, 2019 09:49
Number of visit : 1,197

Comments


Sender name is required
Email is required
Characters left: 500
Comment is required